“How do you think you would feel if you had to go to live in another country?”: Invisibilization of migrant students in the official manuals of Argentina Rocío Flax 09-35 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242027
Organization and pragmatic function of teacher discourse during science lessons in kindergarten Sebastián Carignano, Alejandra Beatriz Menti, María Patricia Paolantonio 37-56 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242108
Introduction: Temporal Inquiries in Spanish Romina Trebisacce, Fernando Carranza 59-67 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242151
Lexical aspect and resemantization Julieta Straccia 69-89 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242109
Low applicatives and lexical aspect Mercedes Pujalte 91-119 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242111
The present perfect in contexts of aorist in the Spanish of Catamarca, Argentina María Alejandra Seco 121-144 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242110
Dale and meta again: events, quantification and aspect Laura Malena Kornfeld 145-172 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242106
Aspect in the determination of scales of comparison Guadalupe Herrera, José María Oliver 173-199 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242043
Enseñar a leer y escribir. Guía práctica (y equilibrada) para orientarse en el barullo de la alfabetización inicial María de los Ángeles Chimenti 203-207 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242145
La deixis Facundo Romero 208-212 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242150
Contra el colonialismo idiomático. Textos de Luis C. Pinto (1940-1959) Emiliano Battista 213-217 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs242153
Tesis defendidas año 2024 221-222 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España))