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Some observations on the acquisition of quantification José María Oliver, Lucía Alabart Lago 33-54 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs202102
The use of the second person address forms "tú" and "vos" in Uruguayan children's literature for initial education Johanna Holt 55-74 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs202103
A SOCIOLINGUISTIC STUDY ON /ɲ/-DEPALATALIZATION IN BUENOS AIRES CITY’S SPANISH Jaime Peña Arce 75-93 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España))
ON INTERJECTIONS AND PARTIAL EXCLAMATORY -CU CLAUSES: A COGNITIVIST APPROACH Lucía Bernardi 95-110 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España))
Categorías lingüísticas Guadalupe Herrera 115-118 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) DOI: https://doi.org/10.56683/rs201084
Tesis defendidas año 2020 RASAL Lingüística 123-124 PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España))